Reklama
Ceník & Všeobecné obchodní podmínky
Prezentace
Speciální nabídky & Case Study
- Live stream soutěž a anketa na Evropa 2
- „Výzvy“ na Evropa 2
- Fotosoutěž „Tattoo“ na Evropa 2
- Akce „Evropa 2 Srdcem“
- Kia na Evropa 2
- Video pořad „Mazlíčci“ na Frekvenci 1
- Video pořad „Plesová sezona“ na Frekvenci 1
Technická specifikace
Podklady pro přípravu kampaně musí být dodány nejpozději 2 pracovní dny před začátkem kampaně. Budou-li podklady dodány později, nemůžeme garantovat počet impresí.
Bannery
- Formát bannerů: gif, jpg
- Datová velikost: max 100 kB
Branding webu
- Formát pozadí: jpg, gif (bez animace), 2000×1400 px (výřez w:1 080 px; h: 200 px)
- 2 obrázky – záhlaví a opakující se obrázek
- první obrázek brandingu je horní část, kde je hlavní sdělení klienta
- druhý obrázek brandingu je opakující se část
- Datová velikost obou pozadí: max 250 kB
- Stáhnout PDF specifikace Pigy
Pravidla
- Branding musí být vždy zkontrolován a schválen, proto je třeba ho dodat alespoň 5 pracovních dnů před plánovaným spuštěním.
- Text v brandingu musí být dobře čitelný: velikost minimálně 11 px, maximálně však 28 px a musí mít vysoký kontrast vůči podkladu.
- Doporučujeme, aby branding obsahoval call-to-action tlačítko, které podporuje motivaci kliknout. Akční slova například „Podívej se“, „Soutěžit“ atp., viz ukázky.
- Doporučená pozice pro logo klienta je na pravé straně brandingu. Velikost loga klienta musí být v přiměřeném poměru k logu webu.
Audio/Video reklama (preroll, postroll)
- VIDEO (outstream, instream)
- Formát: mp4 720p HD 1280×720 + URL
- Úroveň hlasitosti: 10dB
- Datová velikost: max 5 MB
- Délka videa: max. 30s
- Možnost kombinace gifu (krátké animace) s audiem nebo možnost vytvoření videa dle hodinové sazby
- AUDIO (digitální stream) 6-20 / 20-6 hod
- Formát: mp3
- Datová velikost: max 1 MB
- Délka audia: max.30s.
PR článek
- PR článek je nutné dodat minimálně 5 pracovních dní před plánovanou publikací.
- Doporučené množství doplňkových fotografií jsou tři různé fotografie na běžný PR článek. Detailní specifikace obrázků – prolink.
- Hlavní obrázek – doporučená velikost 660×478, s prolinkem na Facebook ideálně 1200×630.
- V titulku se nemůže objevit název firmy či produktu.
- Maximálně tři URL (odkazy) klienta.
- Text nesmí obsahovat slova s velkými písmeny, vyjma názvů produktů, společností a ustálených slovních spojení (např.: LEGO, IBM, USA, NASA, atp.).
- Text by měl být v souladu s pravidly pro online publikování, tak aby byl článek co nejúspěšnější (kratší odstavce, stručné věty, používání mezititulků, odrážek, články formou “12 tipů jak…”, “10 nej…”).
- Maximální počet znaků v textu PR článku: 1500.
- Maximální počet znaků titulek PR článku: 50.
- Maximální počet znaků perex (upoutávka) PR článku: 100.
- Počty znaků jsou uváděny včetně mezer.
- Redakce má právo publikaci článku zamítnout.
- Ukázka PR článku a kompletní specifikaci PR článku naleznete zde.
Partner newsletteru
- Klient dodá text s obrázkem, případně promo objednaného PR článku nebo soutěže – vsazeno do šablony příslušného média
- Datová velikost e-mailu (včetně obrázku): max 120 kB
Webová soutěž
- Forma: kvíz, fotosoutěž, videosoutěž
- Výherní ceny do soutěže podléhají schválení rádia.
- Klient je povinen dodat výhry i veškeré podklady (loga, obrázky, texty) týden před zahájením kampaně.
- Možnost výroby promospotu (jeho znění ani moderovaného proma není standardizované, důležité je, že zazní citace klienta).
- Formulář pro soutěž (Word)
Facebook post
- Podklady je nutné dodat minimálně 5 pracovních dní před plánovanou publikací.
- Foto 1200×628 px + hashtag + URL, podléhá schválení redakce. Tvorba kreativ na míru klientovi dle hodinové sazby.
- V obrázku by nemělo být víc jak 20 % textu sdělovaného obsahu.
Instagram post
- Podklady je nutné dodat minimálně 5 pracovních dní před plánovanou publikací.
- Foto 1080×1080 px + hashtag, možnost využití boomerang nebo instastories s prolikem, podléhá schválení redakce. Tvorba kreativ na míru klientovi dle hodinové sazby.
- Fotka by se měla držet čtvercového formátu, aby bylo využito maximum feedu.
YouTube post
- Doporučené rozlišení a aspect ratios pro korektní zobrazení v playeru: 2160p: 3840×2160; 1440p: 2560×1440; 1080p: 1920×1080; 720p: 1280×720; 480p: 854×480; 360p: 640×360; 240p: 426×240
- Formát: mp4
- Product Placement v YouTube videích: Monetizace prostřednictvím influencerů není povolena, práva řeší Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Podléhá schválení redakce. Tvorba kreativ na míru klientovi dle hodinové sazby.