V březnu narostla návštěvnost webu Frekvence 1 a doba online poslechu Evropy 2

14. 4. 2020

Návštěvnost webových stránek Frekvence 1 dosáhla v březnu nejvyšších hodnost za celou dobu své existence. Počet reálných uživatelů poprvé přesáhl hodnoty 1,1 miliónů. Počet uživatelů přistupujících z mobilů se proti loňskému roku více než ztrojnásobil. Průměrná doba online poslechu Evropy 2 meziměsíčně vzrostla o více než pětinu, v březnu tak dosáhla 3 hodin 45 minut. V Youradio Talk průměrná doba poslechu podcastů za týden vzrostla z 3,5 hodin v únoru na 5,4 hodin v březnu.

Frekvence1.cz
Webové stránky dosáhly poprvé v historii hodnoty přes 1,1 miliónů reálných uživatelů. Jedná se tak o meziměsíční nárůst o 14 %, přičemž počet reálných uživatelů přistupujících z mobilního rozhraní se oproti minulému roku více než ztrojnásobil, konkrétně narostl o 218 %. „Návštěvníci webových stránek Frekvence 1 čtou jednak aktuální informace ohledně vývoje koronaviru, zároveň zde vyhledávají i zábavu a tipy na trávení volného času doma. Je vidět, že si potřebují odpočinout od negativních zpráv, které se na ně valí ze všech stran,“ uvedl Lubor Zoufal, head of digital and strategic development společnosti Active Radio.

Evropa2.cz
Jak lidé tráví více času online, prodlužuje se i čas, jenž posluchači tráví poslechem online rádia. Na Evropě 2 dosáhla v březnu průměrná doba 3 hodin 45 minut. Přitom platí, že dlouhodobě průměrná doba online poslechu Evropy 2 (3 hodiny 5 minut) je o 25 % vyšší oproti klasickému poslechu FM (2 hodiny 28 minut).

Youradio Talk
V Youradio Talk v březnu nejvíce vzrostl zájem o podcasty v kategorii „společnost. Pozici dvojky si udržela „zábava“. Naopak na třetí pozici se propadla kategorie „osobní rozvoj“, jež byla do té doby jasná jednička. Českou společnost evidentně neopouští chuť se bavit a vzdělávat ani v dnešních těžkých časech. Průměrná doba poslechu podcastů za týden vzrostla z 3,5 hodin v únoru na 5,4 hodin v březnu.

Zdroj dat: Netmonitor, Google Analytics


Kontakt pro média

press@activegroup.cz