Rádio Frekvence 1 redesignovalo web. Je plně responzivní a pro posluchače rádia interaktivnější

9. 12. 2016

Frekvence 1 začátkem prosince změnila kompletně svůj web frekvence1.cz. Je moderní, plně responzivní a klade velký důraz na video obsah. Počítá s integrací sociálních sítí a s možností poslechu rádia pomocí digitálního streamu, které využívá stále větší počet posluchačů Frekvence 1. Meziročně vzrostl počet reálných uživatelů webu Frekvence 1 dokonce na více než trojnásobek.

Dvojka českého éteru, stanice Frekvence 1, redesignovala svůj web. Nový web frekvence1.cz má  čistý a vzdušný design a splňuje všechny současné standardy moderního webu. Je plně responzivní, tedy se dokáže přizpůsobit zařízení, na kterém si ho uživatel prohlíží, a nabízí výrazně větší prostor pro video obsah.

„Web bude svým uživatelským rozhraním vycházet vstříc všem třem typům návštěvníků. Svým pravidelným čtenářům, pak posluchačům rádia Frekvence 1 a samozřejmě i nově příchozím. Jde nám o snadný přístup k originálnímu obsahu a článkům a vedle toho dostupné informace o vysílání rádia, jeho playlistu, přístup k záznamům pořadů a také materiálům ze zákulisí vysílání,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.

Samozřejmostí je integrace sociálních sítí a možnost poslechu rádia pomocí digitálního streamu. Ten každoročně využívá stále větší množství posluchačů. „Web frekvence1.cz jsme začali měnit postupně, nejprve jsme upravili redakční obsah a nasadili více videí. Jen díky téhle obsahové strategii a systematické práci se sociálními sítěmi jsme dosáhli meziročního nárůstu uživatelů cca na trojnásobek. Web ale potřeboval kompletní designovou změnu, aby odpovídal standardům dnešní doby. Vychází vstříc samozřejmě i našim reklamním partnerům, kteří mohou využít jak videoformáty, tak účinný branding, Samozřejmostí jsou všechny standardní bannerové plochy, rich-media i nativní reklama“ říká ředitel digitálních aktivit Lagardere Active CR Jiří Sládek.