Pigy nabízí klientům Slamák, festival venkova ve městě

13. 8. 2019

Multimediální značka Pigy spadající do skupiny Active připravuje na říjen tohoto roku unikátní projekt po vzoru anglických festivalů. Půjde o netradiční a interaktivní akci, při které dětská značka Pigy přiveze do Prahy venkovskou náladu a poetiku, jak slibuje claim „Zažijte venkov v Praze“. Festival nabídne kulinářské zážitky, tradiční řemesla a venkovské zvyky, besedy se známými osobnostmi i hudební vystoupení, při kterých umělci předvádí svou produkci formou tzv. buskingu. V tuto chvíli se do projektu zapojily značky jako Rohlík.cz se svými regionálními farmáři, jihočeská Madeta, nebo Regionální potravina podporovaná SZIF. Kampaň na festival startuje začátkem srpna a má za cíl oslovit zejména rodiny s dětmi.

„V loňském roce jsme s Pigy týmem měli možnost čerpat inspiraci na zahraničních festivalech, které pro nás byly v řadě věcí inspirativní. Nakonec jsme si odnesli zajímavé poznatky, které chceme aplikovat i při realizaci Slamáku,“ vysvětluje Zdenka Chocholoušová, manažerka dětských produktů ve skupině Active a dodává: „Festivalů je v Čechách aktuálně spousta, a tak bylo nutné přijít na trh opět s něčím novým. Lidé jsou dnes přesyceni festivaly s obrovskými stagemi, světelnými a zvukovými efekty nebo efekty virtuální reality, a proto se již v zahraničí festivaloví promotéři vrací k tzv. opravdovým festivalům. Festivalům, kdy mohou lidé prožít opravdový, reálný zážitek. Mohou si na věci sáhnout, vyzkoušet, besedovat s odborníky a umělce uvidí vystupovat v přirozeném prostředí, maximálně do vzdálenosti pěti metrů.

Obchodní rozměr značky a mediální kampaň

„Z hlediska obchodního rozměru má akce obrovský potenciál, jak pro nacionální klienty, tak pro partnery v jednotlivých regionech. Máme možnost přivést nejlepší regionální produkty do Prahy, udělat jim prezentaci na místě, kde se bude v jednu chvíli pohybovat až 10 tisíc jejich potenciálních zákazníků,“ vysvětluje Petr Uchytil, ředitel divize marketingu a podpory prodeje mediálního zastoupení Radiohouse. „Navíc k projektu chystáme masivní kampaň zaměřenou na cílovou skupinu rodin s dětmi. Ta například v éteru a online prostředí našich rádií umožní efektivní citace partnerských značek ve velkém množství, a to i v jinak poměrně velmi obsazeném reklamním čase měsíce září,“ uzavírá Uchytil.

Čím bude Slamák jiný?

Festival Slamák se uskuteční letos na podzim, konkrétně 5. října v Botanické zahradě hl. města Praha.
Emoce, interakce a blízkost všech umělců, to je hlavní myšlenka festivalu, kterou se chce festival odlišovat od standardních akcí tohoto typu. Návštěvníci se tak mohou těšit na několik festivalových zón: zónu s názvem Stodola a buskingovou zónu (koncertní), dětskou zónu prasátka Pigy – Pigy Selátkov, dále přednáškové zóny s názvem Krmelec, Na kafíčko, pouliční artovou zónu atd. Festival počítá také s přirozeným zapojením návštěvníků do jednotlivých vystoupení. Mezi vystupujícími se objevují jména jako Anička Slováčková, Milan Peroutka, vítězka české Porty 2018 Tereza Balonová, za přednášející pak Margit Slimáková nebo influenceři Lucie Van Koten nebo Dominik Landsman. Samozřejmostí jsou pak ochutnávky nejrůznějších českých venkovských jídel a regionálních vín. Více informací o festivalu na www.slamak.cz.