Média Lagardere spouští projekt Rádio Srdcem pro Život dětem. Vyvrcholí koncertem na Staroměstském náměstí.

27. 11. 2017

Multimediální dům Lagardere Active ČR podpoří obecně prospěšnou společnost Život dětem, která se zaměřuje na pomoc nemocným a handicapovaným dětem. Koncem listopadu spustí charitativní projekt Rádio srdcem, který zakončí velkým koncertem na Staroměstském náměstí v sobotu 9. prosince. Vystoupí na něm například kapela Kryštof, Mirai & Poetika, Marek Ztracený, Anna K a další. Lagardere spustí koncem listopadu také masivní kampaň ve vysílání všech značek i na sociálních sítích a webech, v rámci které bude podporovat sbírkové konto. Chystá také live-streamový přenos z koncertu, do kterého se zapojí nejen umělci a moderátoři, ale i další subjekty. Jako generální partner se do projektu připojila společnost Lidl.

Projekt Rádio srdcem volně navazuje na loňský koncert Evropa 2 srdcem, jen se do něj tentokrát zapojila úplně všechna média ze sítě Lagardere, vč. dětské značky Pigy. „V loňském roce se nám ukázala velká síla našich médií v informování o společenských tématech. Třeba jen přímý přenos z charitativního koncertu si pustilo více než 800 tisíc lidí a věřím, že mnoho z nich pak přistoupilo i k aktivní pomoci. Za sebe jsem moc rád, že prostřednictvím projektu Rádio srdcem pomáhají naše značky i její zaměstnanci takové krásné věci jako je sbírka Život dětem. Protože u ní máme jasnou garanci toho, že finanční prostředky půjdou skutečně těm dětem, které je nejvíce potřebují, a navíc naše média budou u toho,“ říká Michel Fleischmann, prezident multimediální společnosti Lagardere Active ČR.

Kampaň Rádio srdcem

Lagardere Active ČR spustila k projektu Rádio srdcem kampaň koncem listopadu. Lidé se tak ve vysílání a zejména na webových stránkách rádia mohou poznat konkrétní příběhy dětí, se kterými moderátoři rádia natočili emotivní video medailonky a kterým poputují finance z letošní sbírky. V průběhu charitativního koncertu bude na webu a sociálních sítích stanic Evropa 2 a Frekvence 1 k vidění live-streamový přenos. Do projektu se také jako generální partner připojila společnost Lidl.

Více informací o projektu i samotném koncertu naleznete zde:
https://www.radiosrdcem.cz/