Evropa 2 odstartovala novou kampaň „Držíme Ti flek“

8. 6. 2018

Nejposlouchanější rádio pro mladé, Evropa 2, spustí v červnu novou imageovou kampaň, ve které poprvé v historii bude účinkovat celý tým Evropy 2. Claim „Držíme Ti flek“ odráží hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači Evropy 2 součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2. Součástí kampaně je také videoklip s coverem písničky Kissing Strangers od DNCE a Nicki Minaj, na kterém Evropa 2 spolupracovala s předními českými interprety. V rámci mediálního plánování bylo využito komplexního mediamixu se zastoupením printu, TV, OOH nosičů, online kanálů a kinoreklamy. Nová kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.

Prostřednictvím kampaně chce Evropa 2 oslovit cílovou skupinu ve věku 15+. Videoklip, kinoreklamu a sponzorské vzkazy realizovalo rádio ve spolupráci s produkční skupinou Nomad films a režisérem Bohdanem Zajčenkem. Klíčové vizuály pro printovou a outdoorovou část kampaně nafotil Goran Tačevski.

„Kreativa kampaně vychází z myšlenky, že každý se může stát součástí cool party kolem Evropy 2. Stačí, když si nás naladí a nechá se vtáhnout do víru dění a nikdy nekončící párty, kterou mu moderátoři každý den zprostředkovávají. Kampaň tedy staví na emocích, které oslovují mladé posluchače a my jim prostě „u nás doma“ držíme flek,“ říká Ctirad Svoboda, advertising manager Lagardere Active ČR.

Kampaň koresponduje i s dlouholetým konceptem Evropy 2 – MaXXimum muziky, protože součástí je i nový videoklip s coverem celosvětově populární písničky Kissing Strangers od DNCE a Nicki Minaj.
V něm účinkují například Xindl X, zástupci kapely Lucie, Chinaski, Mirai, Eddie Stoilow, hudebníci Sebastian a Peter Aristone.

Nový cover a klip naleznete ZDE. 

„Koncept rovněž poukazuje na to, že Evropa 2 zná dobře své posluchače, ví že jsou aktivní, odvážní, inspirativní, zkouší nové věci a jsou vysoce interaktivní. Tohle všechno se nám podařilo dostat do krátkého klipu a coveru písně, kterou si v našem podání, jak doufáme, posluchači zamilují,“ vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka Lagardere Active ČR.  

Kampaň startuje začátkem července a objeví se na kanálech TV NOVA, ČT, v síti kin Cinestar, CinemaCity, na OOH nosičích po celé ČR, v printových titulech vydavatelství Bauer Media Praha, Burda Praha, Czech News Center, Empresa Media, Mafra, Vltava Labe Media a také v onlinu a na sociálních sítích.