Evropa 2 obhájila pozici jasné jedničky mezi mladými posluchači

6. 11. 2019

Podle nejnovějších výsledků výzkumu měření poslechovosti Radioprojektu (pro rozhlasovou sekci SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) si rádio Evropa 2 udrželo pozici jasné jedničky u cílové skupiny mladých posluchačů. V cílové skupině 15-39 let si týdně toto rádio naladí více jak 1 milion posluchačů. Oproti minulým výsledkům si polepšilo i rádio Frekvence 1, které denně poslouchá 690 tisíc posluchačů, týdně potom více jak 1,3 milionů posluchačů.

Výsledky aktuálního měření Radioprojektu znova potvrdily, že naše rádia Frekvence 1 a Evropa 2 nadále patří do první čtyřky nejposlouchanějších rádií v České republice. Evropa 2 si udržela pozici jasné jedničky mezi mladými posluchači, s čímž pravděpodobně souvisí i fakt, že jde o stanici s největším podílem posluchačů na sociálních sítích. Navíc se nově stala jedničkou ve Středočeském kraji,“ uvedla Martina Říhová, výkonná ředitelka Active Radio. Rádio Evropa 2 si týdně naladí více než 1,6 milionů posluchačů, denně pak 839 tisíc posluchačů. Podíl na trhu aktuálně zaujímá 8,4 %.

Podle výsledků Radioprojektu za 2. a 3. čtvrtletí 2019 si rádio Frekvence 1 polepšilo nejen v denní a týdenní poslechovosti, ale i v ukazateli share oproti posledním výsledkům za 1. a 2. čtvrtletí 2019. Denně si Frekvenci naladí 690 tisíc posluchačů, což je o 15 tisíc více. Týdenní poslechovost vzrostla o 53 tisíc na 1,33 milionů posluchačů. V ukazateli share si stanice polepšila o 0,4 %, aktuálně vykazuje 9,1 % podílu na trhu.


Kontakt pro média

press@activegroup.cz