Evropa 2 jedničkou mezi mladými posluchači

15. 5. 2019

Rádio Evropa 2 si denně naladí na 853 tisíc posluchačů, týdně potom přes 1,5 milionu. Jedničkou je u mladých posluchačů v cílové skupině 15-35 let, kde si ji týdně naladí 864 tisíc posluchačů. Evropa 2 je zároveň i nejposlouchanější stanicí, kterou si posluchači naladí na svých mobilních telefonech nebo tabletech. Velmi dobré výsledky vykazuje i rádio Frekvence 1, které denně poslouchá 685 tisíc posluchačů, týdně potom více než 1.263 tis. posluchačů, přičemž největší podíl tvoří posluchači ve věku 35-59 let.

„Výsledky aktuálního měření Radioprojekt znovu potvrdily, že naše rádia Frekvence 1 a Evropa 2 nadále patří do první čtyřky nejposlouchanějších rádií v České republice. Těší nás pozice, kterou držíme u mladé cílové skupiny i poslechovost prostřednictvím mobilních telefonů a dalších chytrých zařízení. Právě tímto směrem vyvíjíme naši projektovou činnost i marketingové aktivity, posluchačům tak můžeme nabídnout velmi konzistentní mix rozhlasové zábavy i informací na několika platformách současně,“ hodnotila výsledky výkonná ředitelka Active Group, Martina Říhová.

Rádia ze sítě mediálního zastupitelství RADIOHOUSE si týdně naladí více než 5.141 tis. posluchačů. Mediální zastupitelství RADIOHOUSE tak obhájilo svoji pozici lídra na trhu s 48,5% podílem. V prvním čtvrtletí letošního roku došlo také k dalšímu nárůstu čistých investic do rádiové reklamy, a to meziročně o 4,7 mil. Kč. Celková velikost trhu reklamních investic činila za celý I. kvartál 297,8 mil Kč.