Evropa 2 je v týdenní poslechovosti jasnou jedničkou mezi komerčními rádii, celkově dvojkou

11. 5. 2022

Podle nových dat výzkumu poslechovosti Radioprojektu za poslední kvartál 2021 a první čtvrtletí 2022 se hudební rádio Evropa 2 vyhouplo v týdenní poslechovosti na druhé místo. Meziročně mu poslechovost vzrostla o téměř 20 %. Skupina Active Radio jako jediná jako celek vyrostla, dosáhla tak podílu poslechovosti 21 % mezi soukromými stanicemi.

„Jsme na 2. místě, což mě vůbec nepřekvapuje, protože i Ranní show Evropy 2 děláme ve dvou. Až půjde Leoš do důchodu a já budu vysílat sám, tak se konečně staneme jedničkou,“ okomentoval výsledky se smíchem moderátor Patrik Hezucký. Mezi komerčními rádii se Evropa 2 v týdenní poslechovosti stala dokonce jasnou jedničkou. Podle vedení rádia se tak potvrzuje, že jde stále o velmi silný brand udávající trendy a v nastavené strategii bude pokračovat. Posluchači se tak mohou těšit na dlouhou řadu novinek.

Zpravodajské Rádio Z je jasným důkazem toho, že i niche produkt může posluchače oslovit velmi efektivně. Denní poslechovost mu narostla o 120 %, týdenní pak o 16 %. Na webu má měsíčně dosah kolem 150 tisíc. Bonton zaznamenal nárůst denní poslechovosti o 40 %, týdenní pak o 16 %. Výrazný nárůst je hnán silou nových moderátorů, jednak dvojicí Iva Lecká a Vojta Efler, jednak Markétou Mayerovou.

Podle nejnovějších výsledků Radioprojektu si Evropa 2 polepšila nejen v týdenní, ale i denní poslechovosti. Týdně si Evropu 2 naladí 1,565 milionu posluchačů, což je o 19,3 % více oproti loňskému roku. Denní poslechovost vzrostla kvartálně o 4,7 % na 668 tisíc posluchačů.

Radioprojekt realizují agentury Median, STEM/MARK a Nielsen Admospher.