Digitální oddělení Lagardere Active ČR jako první v Česku otestovalo Insta-Call

16. 11. 2017

Digitální oddělení multimediálního domu Lagardere Active ČR vyzkoušelo v minulém týdnu na Instagramu Evropy 2 novinku – tzv. Insta-Call. Jedná se o nový formát, který umožňuje vysílání téměř odkudkoliv, propojuje sílu sociálních sítí více subjektů a zapojuje fanoušky a posluchače do dění ve studiu. Do živého vysílání Evropy 2 na Instagramu se poprvé připojil zpěvák Richard Krajčo ze skupiny Kryštof a spolu s ním se postupně v jeden moment zapojilo více než 6,5 tisíce dalších fanoušků rádia i samotného zpěváka. Lagardere počítá s tím, že do budoucna formát využije i pro speciální operace a soutěže klientů.

 V minulém týdnu vyzkoušel multimediální dům Lagardere Active ČR novinku sociální sítě Instragram zvanou Insta-Call. Je to vůbec poprvé, kdy někdo v Čechách tento formát využil. V minulém týdnu se během vysílání pořadu Vyber si na MaXXimum s moderátorem Petrem Carhou alias Nastym připojil do živého vysílání Evropy 2 na Instagramu také zpěvák Richard Krajčo ze skupiny Kryštof. Spolu s ním vysílání v jeden moment sledovalo 6510 fanoušků rádia i samotného zpěváka.

„V rámci tohoto formátu se dá výborně vytěžit synergie, kterou představuje spojení s dalšími subjekty na Instagramu, ať již umělci nebo samotnými moderátory. Navíc můžeme vysílat téměř odkudkoliv, kde je připojení,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere Active ČR a dodává: „Do budoucna počítáme také s tím, že formát využijeme jako speciální operaci a budeme v rámci ní nabízet klientům soutěže a další formy komerční visibility. Výhodou je i to, že máme následně jasný přehled o cílové skupině, která live-stream sledovala, a z těchto lidí můžeme nejen vylosovat v soutěži výherce, ale dokážeme k tomu všemu ještě naplánovat i přesně cílenou kampaň propojenou s dalšími online i on-air reklamními formáty. 

 Insta-Call nabízí médiu větší interakci s posluchači i fanoušky. Na iPhonech se jim automaticky zapíná zvuk daného přenosu, a to i v případě, že jej mají vypnutý. Díky tomu ví, že se na jejich oblíbeném kanále něco děje, mohou se zapojit přímo do vysílání, psát dotazy, komentáře a svou aktivitu mohou i sdílet na další sociální síti – na Facebooku. Navíc je záznam k dispozici ještě dalších 24 hodin po skončení živého vysílání.

Nejsilnější na sociálních sítích je ze skupiny Lagardere značka Evropa 2. Ta má na Facebooku 570 tisíc fanoušků a na Instagramu 155 tisíc fanoušků. Web Evropy 2 pak měsíčně navštíví až 1 milion reálných uživatelů.