Bývalé české Lagardere se mění na skupinu Active

22. 11. 2018

Společnost Czech Media Invest (CMI), která v letošním roce odkoupila od francouzské skupiny Lagardere síť českých rádií (mimo jiné Evropu 2 a Frekvenci 1), zahájila proces rebrandingu stávající skupiny Active Rádio. Nově ponese multimediální dům název Active, který lépe vystihuje současné portfolio skupiny. Změna se dotkne také loga a vizuální identity média.

„Náš multimediální dům je živý organismus, který si v roce 2018 prošel řadou změn, které ale ještě stále nejsou u konce. Nyní jsme například odstartovali poslední etapu finálního rebrandingu značky,“ vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka Active. Kromě názvu mění skupina i celkovou vizuální identitu vč. loga. To pro Active připravil Ateliér Židlický, který má za sebou řadu zkušeností se změnami korporátní identity napříč segmenty. Nové logo bude díky zelené barvě korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest.

Bývalé Lagardere Active ČR bylo nejprve ustaveno na českém trhu jako Active Radio, nyní se finálně mění na Active. „My jsme s našimi médií vždy všude tam, kde se něco děje a kde jsou lidé akční, proto se nechceme omezovat pouze na mediatyp rádia. Do nové éry a roku 2019 tak už vstupujeme jako dynamická skupina Active, protože tento název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing,“ dodává Říhová.