Behind The Instagram Evropy 2 má již přes 1,3 milionu zhlédnutí

22. 1. 2020

Seriál Behind The Instagram Evropy 2 se stal s více než 1,3 milionem zhlédnutí nejúspěšnějším digitálním formátem Evropy 2 za rok 2019. V jednotlivých dílech známí influenceři nechávají nahlédnout do zákulisí fungování a práce s Instagramem. Hosty byli například Zorka Hejdová, Patrik Hezucký, Libor Bouček, 3v1, Anna Šulcová a Agáta Hanychová. Od března na první úspěšnou sérii hned naváže druhá, která slibuje více zábavy i rozšíření obsahu za hranice Instagramu.

Seriál Behind The Instagram je sondou do zákulisí fungování Instagramu, který můžeme nazvat fenoménem dnešní doby. „Našim divákům v jednotlivých dílech poodkrýváme práci známých influencerů s Instagramem, jak například řeší spolupráce se značkami, podle čeho si vybírají obsah, jaký nejbizarnější návrh na spolupráci kdy dostali atd. Dáváme jim jedinečnou možnost dozvědět se spoustu zajímavostí ohledně práce s profily na sociálních sítích z pohledu hvězd,“ uvedl Randy Cold, head of video content společnosti Active Radio. Seriál je možné sledovat na všech sociálních sítích Evropy 2: Facebooku, Instagramu, Youtube a také na webu rádia. Na nové díly se můžete těšit každou neděli večer. Zatím nejúspěšnějším byl jednoznačně díl s 3v1, kterému se podařilo během necelých čtrnácti dnů získat více jak 200 tisíc zhlédnutí jenom na Youtube Evropy 2.

Hostem prvního dílů byla moderátorka Evropy 2 Zorka Hejdová, jejíž profil na Instagramu sleduje přes 220 tisíc lidí. „Nápad na tenhle pořad se mi líbil od první chvíle. Je super lidem odpovědět na to, co je zajímá a odtajnit zákulisí našeho fungování na Instagramu, nejen po byznys stránce. Věřím, že tahle rubrika může inspirovat a motivovat. Instagram je platforma, kde má každý stejné šance uspět. Je jen na vás, jaký obsah vytváříte a jak možnosti, které nabízí, využijete,” řekla Zorka Hejdová.

Na úspěšnou první sérii, která odstartovala začátkem října minulého roku, bude od března navazovat druhá série. „Rozhovory v druhé sérií chceme pojmout zábavnější a vtipnější formou. V první sérii jsme se také zaměřovali pouze na instagramové profily hostů, nyní se známých osobností budeme ptát i na další jejich aktivity, které nemusí souviset pouze s Instagramem,“ prozradil Lubor Zoufal, head of digital and strategic development společnosti Active Radio, a dodává: „Video obsah se nám pro komunikaci s fanoušky velmi osvědčil, do budoucna proto plánujeme jeho další rozvoj, a to především pro naše vlajkové lodě Evropa 2 a Frekvence 1.