Obrázek k článku: Bývalé české Lagardere se mění na skupinu Active

Společnost Czech Media Invest (CMI), která v letošním roce odkoupila od francouzské skupiny Lagardere síť českých rádií (mimo jiné Evropu 2 a Frekvenci 1), zahájila proces rebrandingu stávající skupiny Active Rádio. Nově ponese multimediální dům název Active, který lépe vystihuje současné portfolio skupiny. Změna se dotkne také loga a vizuální identity média.

„Náš multimediální dům je živý organismus, který si v roce 2018 prošel řadou změn, které ale ještě stále nejsou u konce. Nyní jsme například odstartovali poslední etapu finálního rebrandingu značky,“ vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka Active. Kromě názvu mění skupina i celkovou vizuální identitu vč. loga. To pro Active připravil Ateliér Židlický, který má za sebou řadu zkušeností se změnami korporátní identity napříč segmenty. Nové logo bude díky zelené barvě korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest.

Bývalé Lagardere Active ČR bylo nejprve ustaveno na českém trhu jako Active Radio, nyní se finálně mění na Active. „My jsme s našimi médií vždy všude tam, kde se něco děje a kde jsou lidé akční, proto se nechceme omezovat pouze na mediatyp rádia. Do nové éry a roku 2019 tak už vstupujeme jako dynamická skupina Active, protože tento název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing,“ dodává Říhová.

 

Další články